Snabb uppdatering

Jag slänger in ett snabbt inlägg innan det är dax för lite mellis & eftermiddagsvila! Inatt vaknade Tyra klockan 2 & tyckte att vi skulle upp & leka. Så hon låg på mattan med sina leksaker, medan jag diskade, steriliserade nappflaskor & kokade gröt. Gudskelov så fick jag sova ett antal timmar därefter. Inte förrän kvart i 10 väckte hon mig med sitt söta leende ♥

Det var bara att studsa upp ur sängen & dra på sig mjukisar för att sticka ner till tvättis. Så jag har varit tvättstugehäxa så gott som hela dagen idag.

Men lite annat än tvätt har vi hunnit med. Vi har promenixat i solen, handlat, lagat mat & busat en massa. Och så har jag faktiskt fått njuta av en kopp kamomillte i solen när Tyran låg & sov. Underbart!

Nu blir det som sagt mellis. Jag ska käka ett äpple & Tyran ska få lite banan & päron yoghurt (which she looooves)! Ha en bra dag! Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback