Mitt hem är min oas

Nu var det några dagar sen jag var här inne sist. Det enda jag har använt datorn till de senaste dagarna har varit att lyssna på musik, fixa massa praktiskt ihop med flytten & att betala räkningar. Jag har verkligen haft fullt upp!

Igår sov vi vår första natt här i lägenheten. Det är så konstigt det här med att hitta rätt. Jag behöver inte ens bo in mig för att trivas. Jag känner mig redan hemma. Tyra verkar oxå trivas, för hon pratar & skrattar för fullt. Och att det bara är vi två numera verkar inte bekomma henne alls. Hon har varit så otroligt duktig & snäll under flytten. All kärlek till henne för att hon gjort det såpass lätt för mig ♥

Nu har jag kommit i ordning, men har dessvärre en jäkla massa plugg både denna vecka & början på nästa. Min kurs i engelska avslutas den 16/3 så det gäller att ligga i nu, för sen får jag lov i tre dagar innan nästa kurs börjar!

Nu ska jag hälla upp ett glas cola, duka fram en bit kladdkaka & få lite plugg gjort. Imorgon har jag den muntliga delen, så Tyra ska vara med sin pappa under eftermiddagen. Det ser hon nog fram emot! ♥ Godnatt på er, finingar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback