Jag älskar kvällar som dessa

Halloj! Vad gör ni, en kväll som denna?

Jag var ute på en kvällpromenix med Anna tidigare. Jätteskönt att få lite frisk kvällsluft innan läggdax! Tyran var lite smågnällig & när vi kom hem förstod jag varför. Alltså, pardon my french, men fy fan i !"#¤%& vad mycket bajs!

Efter blöjbytet provade Tyra en ny gröt: Nestlés fruktgröt med päron & blåbär. Vilken succé! Hela grötportionen gick i ett nafs!

Därefter blidde det bad i diskhon som är en favorit hos Tyra numera, eftersom vi inte har något badkar här hemma. Det fungerar finfint. Bra höjd oxå, så att ryggen slipper ta stryk!

Tyran somnade vid 21. Jag ska alldeles strax gå & lägga mig, jag oxå. Imorgon kommer fin vän hit på lunch & fika, så jag avrundar väl här så att jag är som folk imorgon. PUSS!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback